Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Feb 5, 2011

di tempat baru

Views
29 / 01 / 2011 . aku daftar di m.e.a technology centre kajang . lepas setelkan pendaftaran , terus gerak g hostel . bapak giler jauh , sampai - sampai je terus g daftar dan ada budak bawak tunjuk kan kat mana bilik aku . sumpah " memang bosan kat situ . tengok dak intake baru n lama , semua belagak ouhh . tapi aku diam je la , tempat orang kan " pe boleh buat . hmmmmm , 3 hari aku kat situ aku rase bosan sangat - sangat . aku tak dapat sesuai kan diri aku . kat kolej pulak sibuk ngan orentasi , dapat pulak group ngan budak bajet , geli pulak aku . aku masih belom jumpa ape yang aku ingin kan , aku pun tak tahu bila aku dapat jumpa pe yang aku mahu kan . 3 / 02 / 2011 semua pelajar di benar kan balik , wahhh ' aku punya lah suka . sebab aku da tak tahan kat tempat tu . harap lepas cuti nie , semua nye berubah . - amin -
terima kasih sudi membaca cerita saya