Jul 23, 2011

aku tak sanggup nak menghadapinya .

Views
lagi beberapa hari sahaja aku dengan si die , selepas nie aku hanya kesorangan tanpa si dia . aku tak sanggup untuk menghadapi nya , walaupun hanya sebulan tapi bagi aku setahun . aku tak boleh berjauhan dengan si dia . selepas nie aku tak dapat nak tengok muka dia , senyuman dia , manja - manja dengan si dia . arghhhhhh ' aku perlu terima semua ini .  aku mesti kuat untuk menghadapi semua ini . walau jauh macam mana pun , cinta dan kasih sayang bby pada bie tak akan berubah ' bby terlalu sayangkan bie . bby tak nak kehilangan bie !!!! bie jaga diri bila bby sudah tiada dengan bie , lepas nie bby da tak dapat cubit bie , lepuk bie . semua itu  hanya tinggal kenangan sayang :( bie tak perlu risau tentang bby okay . pandai la bby jaga diri di sini . 
terima kasih sudi membaca cerita saya

ape lagi masalah nya

Views
ape lagi masalah korang dengan aku !!! ape lagi yang korang tak puas hati dengan aku !! kesalahan orang korang nampak , tapi kesalahan sendiri ada korang nampak !!! macam la korang tak pernah pinjam baju orang lain pulak kan . korang pinjam baju aku pun , aku tak ada la nak publish macam nie sekali . hmmmmmm 
  • orang tu da ta ddok ngan kite, ta dpt la na pnjam bju kow ...
    hehehehe ...
    baju ????  pulak jadi mangse ....
    hahahahaahahHAHAHAHAhahahaa ..........
    ciyan kamu ....


      •  hehe....twu tak pe.... :)
        Wednesday at 8:48pm · 

      •  la ye kew mangsa mangsa ...
        Wednesday at 9:29pm · 

      •  hehe....no komen...
        Wednesday at 9:32pm · 

      •  sme2 no komen
        Wednesday at 9:38pm · 

      •  oi,,asal pnjm2 baju ??? ta gatal2 kee
        Wednesday at 11:06pm · 

      •  ntah la .. ???,miang2 kladi je kot .. hahaha ???? ,hahaha ...klaka klaka ... ????? ,laa .. ta twu ke ? huhu
        Wednesday at 11:22pm · 
      •  npew Owg tu dh x ckop bju kew pai nk pnjam bju owg??
        Thursday at 9:52am · 
      •  ntah la .. ta ckop kot ... hahahaah ....
        Thursday at 11:26am · 

      •  hahahaha...ak nak pinjam la...
        Thursday at 1:47pm · 

      •  kow na pinjam ke ... ?? hahahaa ...tnye '''' ....
        Thursday at 2:56pm · 
      •  ummm sedihh.. mangsaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... tlgggggggggggggggg.. kembalikannnnnnnnnn.......​...................
        Thursday at 4:06pm · 
      •  kw nkpnjm bju kteorg ??muat ke ??hihiii
        Thursday at 6:40pm · 

      •  hahhahhahaha .. muat la tu gak nya
        Yesterday at 2:10am · 

      •  hahahhahha...ak nak pinjam mkanan kat uma korng jew..hahahhaa
        Yesterday at 3:03am · 

      •  boleh kan ??? ..ko kan syang ak...haha
        Yesterday at 3:03am · 

terima kasih sudi membaca cerita saya

kenapa semua nie berlaku pada diri aku .

Views
aku sedar sejak akhir - akhir nie ramai yang BENCI dengan aku ' okay fine !!! tu hak korang kalau nak benci aku ke ape .  aku tak kisah ' tapi perlu ke korang nak buruk - burukkan aku pada orang lain . kalau kau tak suka dengan si A , aku diam je tak ada pun aku kecoh pada orang lain . tapi bila dekat tempat aku ' huhhhh sekejap je cerita tu sampai kan . ape la nasib aku nie ' aku tak pernah kacau orang . tapi orang selalu kacau aku ' aku mintak maaf pada sape - sape yang aku pernah buat korang sakit hati , aku tak sedar dengan ape yang lalukan .  aku mintak maaf kalau aku  ada menyakitkan hati sape - sape . yaalla ' kuatkan la hati hamba mu ini !! aku terima cubaan yang telah engkau berikan kepada ku . 
terima kasih sudi membaca cerita saya

Jul 2, 2011

tak tahu nak buat ape '

Views
haaaaaaa ' lepas rehat je tak tahu nak pergi mana . sementara nak masuk kelas tu ,  aku pun ajak la bie pergi port baru kami bertujuan untuk ambik gambar . sakaikan aku ' selama 4 bulan couple nie baru kali kedua kitaorang ambik gambar . tu pun agak kekok kott , lagi - lagi aku nak malu - malu pulak . padahal nak  . heeekkkk !! maaf la gambar agak kurang menarik . heeee 



  


terima kasih sudi membaca cerita saya