Oct 4, 2011

maafkan aku

Views
kenapa sejak akhir - akhir nie kitaorang asyik gaduh je . adakah itu petanda bahawa kitaorang akan berpisah ? arghhh ' tak mungkin ! aku tak akan biarkan perkara itu akan terjadi . aku da berjanji walau apa pun terjadi aku tak akan lepaskan dia !! tapi sampai bila kitaorang asyik nak  jadi macam nie ' mungkin semua nie salah aku , sebab aku tak pandai nak jaga dia . yang aku tahu hanya menyakitkan hati dia . bodoh la aku nie ' awek jenis ape aku nie ?? aku tahu mungkin aku nie bukan pilihan kau ' aku tak pandai nak jaga perasan kau , tak pandai nak faham kau , ambik berat tentang diri kau ' ye aku silap . aku akui semua kesalahan aku . aku tahu kau banyak terasa dengan aku kan !! aku tak nak kehilangan kau afizi ! aku tak sanggup , kau segala - galanya bagi aku . aku sayang kau sangat - sangat . maafkan semua kesalahan aku . 

terima kasih sudi membaca cerita saya

mana pergi duit kami !!

Views
27 - 09 - 2011 elaun aku keluar . sekian lama kau menanti kan duit itu . aku pun beria la ingat dapat RM 150 tepat , aku pun biar je la malas nak check . esok tu check tengok - tengok dapat RM 40 sahaja " wowww ! cukup ke nak pakai sebulan . yallah ' punya la sakit hati time tu . hanya tuhan sahaja yang tahu ' aku pelik kenapa elaun aku kena tolak begitu banyak sekali !! da la aku perlu kan duit , bila dapat tahu je jadi macam tu . memang tak boleh buat pape . nak kata aku selalu ponteng ' hahahha boleh dikira la berapa hari aku tak datang , tak sampai 10 hari pun la . yang pelik nya mana pergi duit kami ? ape kolej buat dengan duit itu ??? kalau tak ada duit cakap ' jangan nak sesuka hati je nak tolak - tolak duit orang . aku ingat aku sorang je kena , rupa nya ramai lagi . bila ditanya duit itu buat ape " mereka kata itu rahsia ??? wowww !! aku pun tak tahu la kenapa dengan kolej nie ' sikit - sikit duit , duit , duit . hmmmmmm :(



terima kasih sudi membaca cerita saya