Apr 14, 2011

aku fuck giler ouhhh .

Views
pagi - pagi lagi da buat aku sakit hati ouhh ' aku pun tak faham r dengan budak - budak nie . ape salah nya korang bagi tahu kelas kat mana " tak ada lah aku penat mencari kelas . ini aku mesej  / call pun tak nak jawab " jangan nak pentingkan diri sendiri boleh tak ??? benci ouhh orang macam korang !!! pernah ke aku buat salah dekat korang ' kenapa korang buat aku macam nie ??    hati kau sakit sangat - sangat ' terasa ouhh ape korang buat dengan aku . aku tak kan lupa ape korang buat dekat aku . 
terima kasih sudi membaca cerita saya