Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

May 6, 2011

kenapa mesti aku

Views
ape semua nie ? kenapa masalah nie mesti berlaku dekat aku , ape salah aku !!! kenapa mesti ada penghalang dalam perhubungan kami ' aku tak sanggup nak menghadapi masalah nie ' bagi aku terlalu berat sangat !! aku tak sanggup kehilangan nya ' aku terlalu sayangkan dia n cinta kan dia !! aku betul - betul terasa bila si dia tukar relationship ke it's complicated !! bila aku tukar buat in a relationship pun , si dia tak comfirm lagi ? adakah si dia sudah membenci aku atau tidak memerlukan aku lagi !!! arghhh ' aku tak nak perkara itu berlaku lagi !!!!!! nor afizi , saya sayang awak sangat - sangat . walauape pun terjadi saya tak kan lepaskan awak !!!! saya nak awak tahu semua itu '
terima kasih sudi membaca cerita saya