Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Jun 27, 2011

kau saja nak cari pasal kan !!!!

Views
petang tadi time tengah tido , tiba - tiba aku dapat panggilan tak dijawab daripada no 012622 . bangun je tido , aku cuba mesej tanya sape dia ?? tapi dia diam je dan aku dapat merasa itu no perempuan , nak cari bf aku . hmmmm , aku pun diam je la . sampai je hostel , aku tergerak hati lagi sekali ingin tahu siapa punya no ? aku cuba call ' perempuan yang jawab ( dia kata nak cari afizi , aku pun cakap la afizi pakai no lain ,  bila aku tanya sape , dia kata kawan kolej  dan suruh sampaikan salam . hmmm , aku pun bagi la no tu dekat bie , ingat kan kawan kelas dia . aku pun call bie cakap kawan kolej cari bie .  elok - elok tengah makan . bie call balik ' bie kata aween call , saja nak tanya khabar . pehhhhh tiba - tiba aku rasa hati aku sakit sangat dan air mata aku mengalir . aku cakap dalam hati ' kenapa perempuan tu cari dia balik , ape dia nak ?? aku tak boleh terima semua nie ' aku tak boleh fikir pape , yang aku fikir aku akan kehilangan afizi  , tu jew ?? aku benci perempuan tu , kenapa dia mesti nak ganggu hubungan aku dengan dia !!!
 
 

terima kasih sudi membaca cerita saya