Jun 10, 2011

nak jugak macam nie .

Views
vintage nie pun kawan baik aku yang promote dekat aku , mula - mula memang tak berminat sebab nampak macam ala - ala 60 an , siott je . tapi bila tengok orang lain pakai cantek je . macam teringin pun ada tapi segan pulak ingin lakukan . hehhehehe ' aku da mintak izin daripada bie ' aku nak cuba pakai ala vintage nie , then dia bagi  . dulu dia kata buruk ' tapi sekarang dia bagi pulak . hehehhehe . suka - suka ' thanks bie . i love you !!! lagi satu aku suka tengok akak  Anati Lina Baharin nie cara dia berpakaian , cantek sangat . ini lah orang nya . cantek kan hehehhehe . . . 












terima kasih sudi membaca cerita saya