Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Aug 1, 2011

bella ahmad

Views
aku terlalu rindukan kau bella ahmad. sejak akhir - akhir ini aku selalu mimpikan dia . mimpi itu menunjukkan aku da dia sudah berbaik seperti dahulu . aku ingatkan ape yang aku mimpi itu betul - betul berlaku ,  rupanya tidak ' itu sekadar mimpi . sedih aku dibuatnya . aku da anggap dia macam adik aku sendiri , tapi kitaorang tak bertegur mungkin atas kesalahan aku sendiri . aku pun tak tahu ape yang aku sudah lakukan sampai jadi tahap macam nie , nak tak nak aku kena terima ape yang berlaku . bila aku rindukan dia , aku tengok balik gambar kitaorang bersama , rasa nak menangis pun ada . sekarang dia da meninggalkan hostel ini , lagi aku terasa sunyi . dulu bila aku ada masalah , dia la tempat aku mengadu , tapi sekarang tidak !!!! arghhhh ' yallah kuatkan la hati hamba mu ini . aku tak akan lupa kenangan aku dengan dia . aku sayangkan kau bella ahmad !!!!




terima kasih sudi membaca cerita saya