Oct 4, 2011

mana pergi duit kami !!

Views
27 - 09 - 2011 elaun aku keluar . sekian lama kau menanti kan duit itu . aku pun beria la ingat dapat RM 150 tepat , aku pun biar je la malas nak check . esok tu check tengok - tengok dapat RM 40 sahaja " wowww ! cukup ke nak pakai sebulan . yallah ' punya la sakit hati time tu . hanya tuhan sahaja yang tahu ' aku pelik kenapa elaun aku kena tolak begitu banyak sekali !! da la aku perlu kan duit , bila dapat tahu je jadi macam tu . memang tak boleh buat pape . nak kata aku selalu ponteng ' hahahha boleh dikira la berapa hari aku tak datang , tak sampai 10 hari pun la . yang pelik nya mana pergi duit kami ? ape kolej buat dengan duit itu ??? kalau tak ada duit cakap ' jangan nak sesuka hati je nak tolak - tolak duit orang . aku ingat aku sorang je kena , rupa nya ramai lagi . bila ditanya duit itu buat ape " mereka kata itu rahsia ??? wowww !! aku pun tak tahu la kenapa dengan kolej nie ' sikit - sikit duit , duit , duit . hmmmmmm :(



terima kasih sudi membaca cerita saya