Nov 10, 2011

kelakar

Views
kau nak main gila sangat kan , ingat aku takut dengan kau 
balak kau yang mengatal ' kau tuduh kawan aku pulak kan .
jangan nak cari kesalahan orang lain ' siasat la dulu .
kau da kutuk aku sedap - sedap , da tu kau block . ingat aku heran kau block aku .
da tu guna fb laki kau ' hantar macam nie 

afiqah

sory sbb kata awk lebih kurang td

sy xnak sbb firdaus...awk,bulan n sy gduh

sy mintak maaf ye

pls reply

tlg bg tahu bulan sy mintak maaf dkt dy juga

tlg add blk sy CTnoor

sy buka fb sy skrg  


kelakar la weii ' ingat aku nak approve kau . semakkan friend aku lagi ada la . 

aku tak perlu 

la orang macam kau . aku tak kisah kalau muka aku buruk macam mana pun ' 

atleast aku  pakai

gambar aku jugak , daripada kau tu pakai gambar orang lain .

sungguh ' memang aku nak 


ketawa la tengok kau wahai CT NOOR  





terima kasih sudi membaca cerita saya