Jan 14, 2011

kawan atau ......

Views
sudah dua kali aku ulangi perkara yang sama . mesti die benci aku sangat - sangat ngan aku , mesti die terasa ngan aku . sampai kat fb pun die publish macam nie :


: dah dua kali dia buad saya macam nie . kalau rasa tak boleh nak tepati , tak payah susah susah nak berjanji Enhanced by Smiley Central
2 hours ago ·  · 
      
aku nie kawan ke ape , langsung tak pikir perasaan die . aku memang tak layak jadi kawan die . aku jahat !!! maaf kan aku nurul hidayah binti gimin .


                             
                                  
                                  

terima kasih sudi membaca cerita saya