Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Mar 27, 2011

sedih sangat

Views
malam tadi call die , sebab birthday die ' lagi pun die tak dapat free call . sedih sangat , kena lah korban kan kredit untuk orang tersayang . hehheheheh . lepas tu ' time tengah call nad hantar mesej wish kat die , kedua pulak ex die ( siap leh cakap isnin jumpa nak bagi hadiah ) pehhh ' membara hati aku . dalam hati aku " perlu ke die jumpa ex die lagi , sedang kan die benci ex die " aku pun tak tahu ape nak buat . aku malu sangat , ex die boleh bagi die hadiah ' tapi aku . arghhhhhhh ' aku tak layak jadi awek die :( sorry bie tak dapat bagi hadiah dalam masa sekarang nie . insyallah sayang akan bagi jugak . maaf kan sayang sebab lambat :(








terima kasih sudi membaca cerita saya