Apr 8, 2011

sedih bila tengok dia menangis :(

Views
tadi time rehat jumpa bie dekat nasi ulam , lepak dengan bie dan kawan - kawan dia . lepas tu pergi econsave pulak pergi beli cool blog perisa cappuccino perisa kesukaan bie . pusing - pusing ' tiba - tiba bie tergerak hati nak pergi check elaun dia ' check - check je ada rm 27 . tiba - tiba bie buat muka sedih, sebab orang lain dapat rm 180 tapi bie dapat rm 10 . sabar bie ' sayang faham perasaan bie macam mana . sayang tahu bie perlu kan duit untuk bayar duit band bie ' aku pun bagi lah dia pakai duit aku dulu . tak sampai hati tengok dia macam tu ' sayang tak boleh tengok air mata bie mengalir tadi . sedihhh ouhh ' hati sayang pulak yang terasa sakit ' sayang nak susah senang kita bersama . bie tak pernah menyusahkan sayang' selagi sayang boleh tolong bie . sayang tolong ' mungkin ini hari nie , lain kali hari sayang pulak . pape pun i love you so muchh , nor afizi !!!! 
terima kasih sudi membaca cerita saya