Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Apr 7, 2011

sedih :'(

Views
06 - april - 2011 
tepat pukul 12.00 tengah malam , genap dua bulan kitaorang couple .
patut nya malam itu aku happy , tapi semua itu tidak :( disebabkan perkara kecil boleh jadi besar . aku pun tak tahu kenapa boleh jadi macam tu . malam itu hati aku sakit sangat - sangat , macam rase kena toreh dengan pisau pun ada . hanya tuhan sahaja yang tahu perasaan aku macam mana . akhir sekali dia mintak maaf dan dia janji tak buat lagi . lagi satu dia bagi aku harta dia iaitu " music box " . kata nya pemberian ibu nya setelah beberapa tahun yang lalu ' dan dia pesan " jaga box tu elok - elok " sebab box tu berharga bagi dia . aku akan jaga box nie elok - elok macam ne aku jaga diri aku :)
terima kasih sudi membaca cerita saya