Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Apr 27, 2011

sedihhh !!

Views
semalam bie bagi tahu mak masuk wad , sedih sangat bila dapat tahu mak mertua aku masuk wad sebab kena darah tinggikalau tak silap r . walaupun aku tak ada pape kaitan dengan mak dia , tapi aku dapat merasakan ape yang bie rasa '  aku tak tahu nak buat ape , yang aku mampu hanya berdoa kepada allah supaya penyakitnya cepat sembuh !!! aku kecian dekat bie ' pagi tadi lepas solat aku tergerak hati nak text dia , sebab aku yakin dia tak tido lagi . tengok - tengok betul ' mungkin dia terlalu fikirkan mak dia ' then dia ada cakap " bie rindu dekat mak ' bia rasa nak nangis pun ada . bie nak makkkk !!! sedih pulak aku tengok dia macam nie ?? aku tak tahu nak buat ape ' aku cuma suruh dia bersabar dan banyak berdoa untuk mak dia . aku doakan semoga mak mertua aku cepat sembuhh ' amin !!!!
terima kasih sudi membaca cerita saya