Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Jun 16, 2011

sakit hati + sedih .

Views
malam tadi lepak bilik adik aku , tengahmalam tu tak tahu nak buat ape . then bella ajak tengok gambar kolej time mula2 masuk dulu . heheheheh , kelakar pun ada bila melihat gambar diaorang . tengah sedap - sedap husyuk tengok , tup - tup ada pulak gambar dia dengan janda dia . pehhhhhhh ' terasa kottt . hati aku sakit sangat time tu , tak tahu kenapa . walaupun  kisah tu da lama ,  aku still tak boleh terima , mungkin sebab perbuatan perempuan tu terhadap pakwe aku !!! aku rasa nak menangis bila melihat gambar tu . kalau boleh download , aku da lama ambik , tapi aku tak nak sakit kan hati aku sendiri .aku  tengok diaorang happy je , macam aku merampas kebahagian mereka pulak . aku tak tahu  nak buat ape lagi , aku  hanya mampu bersabar  walaupun aku terasa sakit hati , sebab tu kisah lama mereka . sebenarnya aku  tak sanggup nak kehilangan dia . aku terlalu sayangkan dia sangat - sangat .
terima kasih sudi membaca cerita saya