Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Jun 16, 2011

selesai semua kerja yang tertunggak .

Views
huhhhhh ' gara - gara nak siapkan assigment buku ABC . aku sampai tertido bilik adik aku Bella Ahmad dan Iera Nadhirah Asari . bangun - bangun tido da pukul 6.40 pagi . tak kelam kabut pulak aku di buatnya . hahahahha ' ngekkk jugak aku  nie . time rehat pergi print dengan bie , print - print je tak jadi pulak buku tu. tak panas pulak aku . membazir duit aku je jew ' da la kena RM 9 ringgit . da tu ' bie lepuk aku , sedihh sangat . bile tanya ' kenapa bie lepuk bby tadi , bie kata geram sebab buku aku tu salah . heheheheh ' teruk kan aku nie , saja je nak bagi bie marah . alhamdulilah , semuanya assignment sudah siap :)


terima kasih sudi membaca cerita saya