Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Jun 8, 2011

sayang kau sangat - sangat !!!!

Views
seorang insan yang bernama nor afizi bin noor shamsuddin telah berjaya mencuri hati aku . walaupun mula - mula aku agak jual mahal , setelah beberapa bulan aku mengenali si dia , aku rasa tenang , happy , dan bagi aku dia la segala - galanya buat aku . aku terlalu sayang kan dia ' dia care sangat - sangat dengan aku . walaupun dia kongkong aku , aku tak pernah rimas / bosan dengan dia . malah aku sendiri yang takut aku akan kehilangan dia . aku tahu dia buat semua tu sebab dia sayang aku dan dia tak nak kehilangan aku . aku perlu tahu semua itu !!!! afizi , terima kasih sudi membuat perubahan pada diri sendiri ' alhamdulilah aku berhasil mengubah diri dia , aku buat sebab aku sayang kan dia . kalau aku tak sayang lantak kau la nak buat ape ??? insyallah , kalau tak ada pape halangan , tahun depan kitaorang tunang . aku tak sanggup nak kehilangan dia . aku terlalu sayangkan dia . aku harap hubungan kami kekal hingga akhir hayat ' amin !!!! nor afizi bin noor shamsuddin , aku nak kau tahu sayang kau sangat - sangat . tiada orang lain boleh menggantikan tempat kau !! 




 + sayang bie +


+ with bubu +

terima kasih sudi membaca cerita saya