Jun 8, 2011

beli belah di masjid india .

Views
semalam bangun - bangun tido je ayah suruh siap ajak pergi masjid india untuk cari baju raya . pehhhh ' punya la excited ayah aku nie . haishhhh ' aku pun ikut je la . kang tak pergi kata ape pulak . siap - siap je da nak pukul 12 lebih , on the way nak pergi masjid india tu , pehhhhh punya la jammm tak ingat dunia tak tahu ape masalah nya . hmmmmmmm ' sebelum sampai masjid india , ayah aku bagi duit dekat adik aku 300 , aku 300 , nenek aku 400 . tak aci ouhhhh ' nenek aku dapat 400 . sampai je dekat masjid india aku blurrr ' hahaahaha . pernah pulak aku pergi tempat tu . perrhhh ' memang rambang mata kott tengok barang - barang dekat sana .  tu pun aku cuma beli anak tudung , pashmina ,beg , last sekali baru aku beli baju untuk raya . bapak aku suruh beli lain , tapi lain yang aku belui . hehheheheh ' terukkk betul aku nie kan . aku beli baju raya dua pasang je , tak lupa jugak aku dekat mak aku dan mak mertua aku . aku sempat beli kan mereka kain hela :) lepas siap semua cari barang , aku , adik aku dan nenek aku pergi singgah dkeat masjid india tumpah sembahyang , huhhhhh ' agak kepenantan dibuatnya :)da siap sembahyang ,cari barang . kiteorang bertolak balik kelang . boleh pulak on the way nak balik tu aku mabuk ' kelakar betul . nasib baik aku tak termuntah dalam kereta . 

terima kasih sudi membaca cerita saya