Jul 23, 2011

kenapa semua nie berlaku pada diri aku .

Views
aku sedar sejak akhir - akhir nie ramai yang BENCI dengan aku ' okay fine !!! tu hak korang kalau nak benci aku ke ape .  aku tak kisah ' tapi perlu ke korang nak buruk - burukkan aku pada orang lain . kalau kau tak suka dengan si A , aku diam je tak ada pun aku kecoh pada orang lain . tapi bila dekat tempat aku ' huhhhh sekejap je cerita tu sampai kan . ape la nasib aku nie ' aku tak pernah kacau orang . tapi orang selalu kacau aku ' aku mintak maaf pada sape - sape yang aku pernah buat korang sakit hati , aku tak sedar dengan ape yang lalukan .  aku mintak maaf kalau aku  ada menyakitkan hati sape - sape . yaalla ' kuatkan la hati hamba mu ini !! aku terima cubaan yang telah engkau berikan kepada ku . 
terima kasih sudi membaca cerita saya