Jul 23, 2011

ape lagi masalah nya

Views
ape lagi masalah korang dengan aku !!! ape lagi yang korang tak puas hati dengan aku !! kesalahan orang korang nampak , tapi kesalahan sendiri ada korang nampak !!! macam la korang tak pernah pinjam baju orang lain pulak kan . korang pinjam baju aku pun , aku tak ada la nak publish macam nie sekali . hmmmmmm 
  • orang tu da ta ddok ngan kite, ta dpt la na pnjam bju kow ...
    hehehehe ...
    baju ????  pulak jadi mangse ....
    hahahahaahahHAHAHAHAhahahaa ..........
    ciyan kamu ....


      •  hehe....twu tak pe.... :)
        Wednesday at 8:48pm · 

      •  la ye kew mangsa mangsa ...
        Wednesday at 9:29pm · 

      •  hehe....no komen...
        Wednesday at 9:32pm · 

      •  sme2 no komen
        Wednesday at 9:38pm · 

      •  oi,,asal pnjm2 baju ??? ta gatal2 kee
        Wednesday at 11:06pm · 

      •  ntah la .. ???,miang2 kladi je kot .. hahaha ???? ,hahaha ...klaka klaka ... ????? ,laa .. ta twu ke ? huhu
        Wednesday at 11:22pm · 
      •  npew Owg tu dh x ckop bju kew pai nk pnjam bju owg??
        Thursday at 9:52am · 
      •  ntah la .. ta ckop kot ... hahahaah ....
        Thursday at 11:26am · 

      •  hahahaha...ak nak pinjam la...
        Thursday at 1:47pm · 

      •  kow na pinjam ke ... ?? hahahaa ...tnye '''' ....
        Thursday at 2:56pm · 
      •  ummm sedihh.. mangsaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... tlgggggggggggggggg.. kembalikannnnnnnnnn.......​...................
        Thursday at 4:06pm · 
      •  kw nkpnjm bju kteorg ??muat ke ??hihiii
        Thursday at 6:40pm · 

      •  hahhahhahaha .. muat la tu gak nya
        Yesterday at 2:10am · 

      •  hahahhahha...ak nak pinjam mkanan kat uma korng jew..hahahhaa
        Yesterday at 3:03am · 

      •  boleh kan ??? ..ko kan syang ak...haha
        Yesterday at 3:03am · 

terima kasih sudi membaca cerita saya