Aug 1, 2011

masalah . masalah . masalah .

Views
ape la masalah korang nie kan , tak habis - habis sibuk nak jaga tepi kain orang . jaga tepi kain sendiri sudah . tak perlu la nak sibuk - sibuk pasal orang lain . tak boleh tengok orang lain senang sikit kan ' ada je point korang . sebelum nie aku duduk hostel jugak , tapi tak ada la jumpa peragai macam korang nie terlalu menyibuk hal orang . sudah - sudah la tu nak buruk - burukkan orang . tak dapat ape pun ' dapat dosa lagi adalah la . haishhhh ' aku pun tak kata la aku nie perfect sangat , tapi aku pelik ' aku tak kacau korang tapi korang sibuk nak kacau aku kenapa ??? ape masalah korang ' ape lagi yang korang tak puas hati dengan aku !!!! hmmmmm ' lantak korang la nak buat ape ' itu hak korangkan . janji aku tak kacau hidup korang ' aku tak buruk - burukkan korang !!!
terima kasih sudi membaca cerita saya