Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Jul 23, 2011

aku tak sanggup nak menghadapinya .

Views
lagi beberapa hari sahaja aku dengan si die , selepas nie aku hanya kesorangan tanpa si dia . aku tak sanggup untuk menghadapi nya , walaupun hanya sebulan tapi bagi aku setahun . aku tak boleh berjauhan dengan si dia . selepas nie aku tak dapat nak tengok muka dia , senyuman dia , manja - manja dengan si dia . arghhhhhh ' aku perlu terima semua ini .  aku mesti kuat untuk menghadapi semua ini . walau jauh macam mana pun , cinta dan kasih sayang bby pada bie tak akan berubah ' bby terlalu sayangkan bie . bby tak nak kehilangan bie !!!! bie jaga diri bila bby sudah tiada dengan bie , lepas nie bby da tak dapat cubit bie , lepuk bie . semua itu  hanya tinggal kenangan sayang :( bie tak perlu risau tentang bby okay . pandai la bby jaga diri di sini . 
terima kasih sudi membaca cerita saya