Aug 17, 2011

roomate aku '

Views
Nie la roomate baru aku ' nama dia ina . Umur baru 18 tahun , pangkat adik aku . Heeee . Mula - mula aku memang tak rapat dengan dia ' tak tahu kenapa ? Aku pun tak tahu macam mana boleh rapat . Lagi satu dia suka pandang orang atas bawah - atas bawah . Ape masalah tak tahu la aku ' dia kata memang dia macam tu . Hmmmmmm ' yang aku tak suka dia nie suka menjerit ' boleh binggit telinga aku dibuatnya . Setakat ini dia okay la dengan aku ' kutuk belakang tu aku tak tahu la dia . Aku selesa je dengan dia ' Tapi aku risaukan dia je yang tak selesa dengan aku ye la dia kan rapat dengan budak - budak nie . Budak - budak nie mana la suka dengan aku ' padahal aku tak pernah pun cari masalah dengan diaorang . Hmmmm ' lantak pie la :) Sebenarnya aku nak rapat dengan dia macam budak bilik lain ' tapi  ???? Ntahh la "aku harap tak ada pape yang berlaku lepas nie . aku sayang kau la buncit !! 
terima kasih sudi membaca cerita saya