Aug 16, 2011

aku tak sangka

Views
Ape masalah kau ?? Ada aku kacau kau ke sampai kau tak puas hati dengan aku sangat ! Suka hati aku la nak pergi gig tu ke ape ? Kau jeles ek sebab tak dapat ikut ' cakap je la wei . Face to face sudah , tak payah nak publish dekat facebook . Sumpah !! Aku tak faham dengan korang . Aku tahu korang tak suka dengan aku . Ape aku boleh buat tu ? tapi aku tak ada kacau korang pun kan ? Ingat aku kisah bf aku tu artis ke ape ? Lantak dia la , sikit pun aku tak bangga sangat la . Tak payah la kau nak kacau aku sangat ' aku tak pernah pun kacau hidup kau pun kan .


    •  haha okayy :) nanti saya nak dtg saya bgtahuu awok taw taww .
      August 2 at 3:04pm · 

    • haha.okyy.ajak kakak awak sekali ! HAHAHA
      August 2 at 3:05pm · 

    •  haha alaaa kakak tuu tak payah laa ajak menyibok je . menyampah aa nak tgk mukaa dea , baik tgk mukaa awok je kan kann :)
      August 2 at 3:07pm · 

    •  hahahaha.dia kan HOT.VINTAGE kot.
      August 2 at 3:09pm · 

    •  ouhh . now pakai vintage pulak ke ? haha .
      August 2 at 3:11pm · 

    • dari dulu kot.tak tau ke? brg dia semua vintage.hahaha
      August 2 at 3:13pm · 

    •  entahh tak amek tahu pun . haha bajet aa dea tuu . minggu lps dea p johor dgn balak dea n cupin.
      August 2 at 3:15pm · 

    • ohh yke? tak nak ambik tau.hahaa
      August 2 at 3:17pm · 
    •  hahaha giget awok kangg !
      August 2 at 3:18pm · 

    •  hahha,wekkk :p dia buat ape kat johor?
      August 2 at 3:19pm · 

    •  ada gigs le . dea skang main gigs hardcore punyee .pun bolee haha
      August 2 at 3:21pm · 

    •  hahaha.biasa lahh.awek artis kot. HAHA.
      August 2 at 3:22pm ·  ·  1 person

    •  haha stakat artis hardcore tak muncul kat tv baik tak payah haihh
      August 2 at 3:23pm · 

    •  ape nih? mmg music 'bawah tanah' jela. mane blh jadi mcm DAFI AF
      Saturday at 9:01pm · 

    •  ejam.i love hardcore but not her BF. HAHAHA
      Sunday at 1:40am ·  ·  1 person

    •  hahah. ok
      Sunday at 4:39am · 

terima kasih sudi membaca cerita saya