Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

+ tekan jew +

Mar 25, 2012

aku seorang yang lemah

Views
ya"allah kuatkan la hati hamba mu ini .
aku tak tau kenapa sejak akhir - akhir nie aku terasa diri aku lemah sangat .
perhubungan aku dengan dia agak kurang sehat " sejak kejadian yang berlaki tempoh hari aku jadi lemah sangat ' aku seakan - akan fobia dengan lelaki .
aku jadi takut " takut ditipu dengan lelaki .
setiap kali aku fikirkan balik apa yang da berlaku , air mata aku mengalir secara tiba - tiba .
aku da cuba kuatkan diri aku ' tapi aku tidak mampu .
aku hanya mampu menangis dan mengenangkan nasib .
dia janji dengan aku tak nak main fb lagi "
tapi dia still on " dan tukar nama lain .
apa yang aku tulis tentang dia dahulu ' semua dia padam 
siapa aku di hati dia ?? 
aku terasa sangat - sangat , seolah - olah aku da tak wujud dalam hidup dia lagi 
nor afizi , saya nak awak tahu saya terlalu sayangkan awak sampai bila - bila pun !!!!!!!


terima kasih sudi membaca cerita saya